Wednesday, February 24, 2010

stained glass

winter holidays.. and i'm in school! doing my diploma work from stained glass, here are some photos i did today during cutting the glass! on the right, part of my stained glass work. sunflowers - i love you! glass i sooo sooo beautiful.

ok. and now i'm going to relax watching 'according to jim' at comedy central. one of the best serial films ever (second place after Grey's Anatomy on my list!). i'm going to relax.. and relax.. after an unpleasant situation with a cry-baby girl from my class.. who raises such people..?!

wish you a nice day (yay! spring is almost here!) without foolish cry-babies!

dreaming about a sewing machine.. aggr no money and such an occasion!!
someone has 300zł to borrow? yeah.. sure.

3 comments:

  1. sprobuj z filcu porobic zydow liczacych pieniazki i sprzedawac na allegro, podobno sa teraz modni:d
    nie ma nic lepszego od wiosny w pracowni witrazu, garbienie sie nad szlifierka i wroble halasujace za oknem, naprawde, to moje ulubione wspomnienia z plastyka.

    ReplyDelete
  2. no nie wiem, bo teraz to nie sielanka na witrazu tylko ostre zapieprzanie;p przynajmniej w moim przypadku. ale fakt lubie to. a do wrobli za oknem jeszcze poczekam.. :) a dzisiaj swietuje bo skonczylam wycinac moj witaz, jeszcze tylko szlifowanie, malowanie, oklejanie i lutowanie! jej;p czyli mam 1/3 zrobionaxd a jeszcze miesiac.. zycz mi szczescia kobieto;p

    ReplyDelete
  3. Ja nigdy nie miałam do czynienia z witrażem, a szkoda...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...