Sunday, April 03, 2011

favourite flowery tights

 we went shopping yesterday.. food for this lovely weekend, and during our little walk from one shop to another we found a beautiful building! we couldn't resist making some photos!

photos came out very good!
thank you my favourite photographer! A. ;*

 hoody: tally weijl
 favourite flowery tights: H&M
i have found them few weeks ago in H&M the last one in the shop! i was in love from the first sight!
 favourite skirt: House
handbag: second hand <3
this was a big treasure!

15 comments:

  1. Ma chłopak oko :D że sobie taką babke znalazł :) Ot co :))

    ReplyDelete
  2. Boskie fotki, a rajtki cudo!

    ReplyDelete
  3. aaaale ze aż tak redhead, to nie zauważyłam wcześniej :D
    zacnie :D

    ReplyDelete
  4. ej bo ja az taki redhead chyba nie jestem;p wydaje mi sie ze na zywo sa bardziej rude niz czerwone;p ale ze ejstem blada jak sciana to moze sie wydaje troche bardziej nasycone;D fenkju dziewczyny;D

    ReplyDelete
  5. Ojej, cudowne foteczki - ja mogę tylko o takich pomarzyć, a i model niczego sobie! Już wiem to dlatego takie urocze te fotki :-)))

    ReplyDelete
  6. Fajnie wyglądasz!!! a torebka, rzeczywiście skarb :)))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. fantastyczne zdjęcia :) rajstopy są fantastyczne! muszę chyba wybrać się do H&M czy oby się ostały się jakaś sztuka dla mnie:) uwielbiam Twoje czerwone włosy! ja bym się nie odważyła...

    ReplyDelete
  8. hehe dziekuje - na zywo sa bardziej rude (chyba;p) a co do rajtuz to ja ta ostatnia sztuke znalazlam jakies 3 miesiace temu! ale mam andzieje ze ci sie uda Kasiu!
    Ania - dziekuje!

    ps. to tylko zdjecia ludziska! na zywo czlowiek wyglada calkiem ianczej xD

    ReplyDelete
  9. Jaką Ty masz cudną ognistą fryzurę! Szkoda, że nie mam odpowiedniej cery bo też bym sobie taki kolor trzepnęła :D

    Ślicznie! :)

    ReplyDelete
  10. I love your look and the color of your hair are awesome !!!! Beautiful !

    ReplyDelete
  11. ale klimat!...a jarzębinowa głowa boska! mój kogut w podobnym odcieniu;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...