Thursday, November 01, 2012

Mini Hexagon Coasters

I was sewing some mini hexagons from fabric scraps lately. Mostly during films.
It's a really nice way to keep your hands busy when you are watching movies.
First I had no idea what to do with them, but later I decided to try making coasters!
As you can see I made just two, but I'm planning to make more!
The first one was for my Color Challenge art Art-Piaskownica. The second one finished yesterday, and I have to admit I like it way more than the first one..
I never thought that hexagon coasters will be so easy to create! You need some time to sew them together but it's really easy and has a nice effect!

And here a little peek to my little craft-space on my desk. Of course I have a lot of shelfs and drawers with sewing/scrapbooking tools but here are the one I use very often..
Hate making photos of my room! I need to practice with photography, right?!

Ooooh and see these lovely bicycle paper-clips? I got them from Lejdi with a lot of different useful stuff for my birthday.. ah! I will show you everything I received from my blog friends as soon as I will make some quite good photos! :)

Have a nice day (without a cold and sore sinus!!),
marysza

17 comments:

  1. Heksagony zszywasz ręcznie? Śliczne podkładki.
    Rowery odlotowe.

    ReplyDelete
  2. barbaratoja - tak zszywam je recznie :) nawet nie wiem czy w ogole da sie inaczej :D

    ReplyDelete
  3. Zszywałam kiedyś piłkę maszynowo, pod koniec szycia już miałam większą wprawę:-)

    ReplyDelete
  4. I love love your room pictures! I think you are amazing at photography!

    ReplyDelete
  5. Wyższa szkołą jazdy :) Podkładki wyszły genialnie! ach!

    ReplyDelete
  6. Oh, they are lovely! I like both :)

    ReplyDelete
  7. podkładki są bossskie! i rowerki, hyhyhy :*

    ReplyDelete
  8. o ja cie o ja cie! Te rowery!!!!!!!! Gdzieś to cudo dorwała?? Podkładki kocham i zgapię na pewno kiedyś gdyś! Zakładamy klub wielbicieli tkanin z ikei? Czy to inne?? Cudowneeee są podkładziory Twe jejeje

    ReplyDelete
  9. all that scrapbooking - rowery od cioci Lejdi :D klub wielbicieli tkanin z ikei nie wiem czy powinnam zakladac, bo ja srednio lubie te tkaniny.. jedynie co to te najzwyklejsze jednokolorowe (na podkladkach czern i turkus) bo reszta to nie dosc ze droga to 3/4 ludzi je ma :D

    ReplyDelete
  10. cudniaste!
    o rany takie energetyczny kolory w listopadzie to strzał w dziesiątkę! bardzo lubię podkładki pod kubki:) sama w domu używam, bo stół drewniany i bez podkładek od gorących kubków robią się ślady!
    Uśmiechy listopadowe:):):)

    ReplyDelete
  11. Oja, oja oja! Ale bosskie zdjęcia :) Normalnie boski kącik pracowniczy:* A podkładki to wiesz, dla mnei czarna magia, żeby coś takiego pozszywać :) Prześliczne :)

    ReplyDelete
  12. oooo to ja podziwiam że to zszywałas ręcznie ! mi by się nie chciało :P
    Piękne kolory!

    ReplyDelete
  13. heksagony sa wlasnie na mojej liscie rzeczy do wyprobowania na m-c grudzien i styczen. oby wyszly tak cudnej natury jak te Twoje :)

    ReplyDelete
  14. super! Boskie podkładki i jeszcze jakie równiutkie, kolorki mega:) A kącik masz boski! :) Uwielbiam te pudełeczka i schowki:)

    ReplyDelete
  15. Świetne podkładki :).. Uwielbiam zdjęcia cudzych pokoi :D. Może dlatego, że zawsze miałam pokój z siostrą i nie mogłam robić po swojemu :P. A teraz niestety nie jestem "u siebie" więc też jestem ograniczona.

    ReplyDelete
  16. przepiękne są! same nie wiemy, czy bardziej nam się podobają różo-pomarańcze czy wisienki. ot, dylemat...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...