Monday, May 20, 2013

Ecojot JOURNAL review

As you have notices, from time to time I try to make a review of a specific product on my blog - today, it's time to make a review of a lovely jumbo journal from ECOJOT! :)
Jak pewnie zauważyliście, co jakiś czas staram się robić recenzje różniastych rzeczy na blogu - dzisiaj czas na recenzję uroczego notesu/zeszytu od ECOJOT! :)
 I received it few weeks ago, but I decided to use it a while first! As you can see, it already has a lot of notes from my lectures. This notebook came out perfect for my studies, it has A LOT of pages, so I can have few subjects in it - I divide them with washi tape as you can see on the image below - I do the same thing in my calendars with dividing months :)
Dostałam go kilka tygodni temu, ale stwierdziłam że najpierw muszę go trochę poużywać! Jak widać już jest częściowo zapisany notatkami z wykładów itp. Notesior okazał się idealny na uczelnie, ma baaardzo dużo stron, więc mogę zapisywać w nim notatki z kilku przedmiotów - rozdzielam je papierowymi tasiemkami - to samo robię w kalendarzu jak chcę podzielić miesiące :)

 Pages are quite thick, so I don't have to worry that the ink will be visible on the other side.
Kartki są całkiem grupe, więc nie muszę się martwić, że tusz będzie prześwitywać na drugą stronę.
 I also feel in love with other notebooks from Ecojot, like e.g. the one with the wooden print cover - it's amazing! Perfect for my third year of studies :D
Zakochałam się w jeszcze kilku innych notesach z Ecojot, np. w tym z drewnianym wzorkiem.. jest niesamowity!! Idealny na trzeci rok moich studiów :D
If you are looking for a nice, thick notebook with a super colorful cover, I can really recommend Ecojot's products - covers are very thick, pages seem to have a good quality and they look so cute!
Jeśli szukacie ładnego, grubego notesiora z mega kolorową okładką, polecam produkty Ecojot - twarde okładki, a kartki wydają się mieć naprawdę dobrą jakość - no i oczywiście, wyglądają uroczo!

P.S. I think it's the first post, where I am really glad of photos of my typewriter.. it's really difficult to make photos of it! Or I'm just a really lousy photographer :D hehe
P.S. To chyba pierwszy post, w którym jestem zadowolona ze zdjęć mojej maszyny do pisania.. naprawdę trudno zrobić jej jakieś ładne zdjęcie! Albo po prosty (bądźmy szczerzy) jestem naprawdę kiepskim fotografem :D hehe

Have a wooonderful week and keep your fingers crossed for my exams! It always helps! :D
Życzę wspaniałeeeego tygodnia i trzymajcie kciuki za moje zaliczenia! To zawsze pomaga! :D
marysza

13 comments:

  1. i love that journal :D solovely

    ReplyDelete
  2. Proponuję drewnianą okładkę, tak żeby jeszcze ciężej było :)

    ReplyDelete
  3. I got my first ecojot a couple years ago...and I got the one with unlined pages, so I could doodle as big as I wanted...I mostly wrote in it though, but I don't need lines. ♥ Your nails look so pretty!!!

    ReplyDelete
  4. I have one of these notebooks and I LOVE IT!! I really adore that cure little tree print on yours!

    ReplyDelete
  5. Ale fajna maszyna no i notesy oczywiście.

    ReplyDelete
  6. oj nie nie... fotograf jak taralala ;) bardzo piękne zdjęcia robisz :)
    spodobała mi się okładka tego notesiku. kolorki super :)

    ReplyDelete
  7. Przecudowna ta Twoja maszyna :D.. Też marze o maszynie...

    ReplyDelete
  8. :) Mnie tam amszyna zachwyca, w ogóle, moje pierwsze wrazenie po looknięciu na foty: "Ooooo! Ale M ma boską maszynę!" :P
    Dla mnie kołonotesy odpadają, pisanie na lewej stronie poprzez bindowanie, zawsze nastarczało mi trudności. I często pomijałam tę stronę.

    ReplyDelete
  9. Not so beautifull as yours...

    ReplyDelete
  10. Maszyna szałowa :)) W szkole uczyłam się na takiej pisać :))
    A notesy pięknie kolorowe :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne notesy.. kiedyś chciałam mieć maszynę do pisania , uwielbiam ten dźwięk..stukot :)
    Ty nie umiesz robić zdjęć , nie żartuj ! Gdyby zdjęcia mi się nie podobały i rzeczy , które robisz.. nie siedziałabym do późnej godziny w nocy i nie przeglądała Twojego bloga !

    :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...