Wednesday, January 07, 2015

Wallets for Wood Lovers

Hello New Year! And hello to you all :) Today I would like to show you two wallets which I finished sewing just before Christmas! What do they have in common? They both have wooden patterns!
Witam wszystkich w nowym roku! Dzisiaj chciałabym wam pokazać dwa portfele, które skończyłam tuż przed samymi świętami! Co te dwa portfele mają ze sobą wspólnego? Oba mają wzór w drewienka!
 The first one is rather dark. I used Margareta - IKEA fabric + some vintage pieces from my little collection.
Pierwszy portfel jest raczej ciemny, do uszycia użyłam tkaniny Margareta z IKEA i kilku wintażowych tkanin z mojej małej kolekcji.
 The wallet is quite big, it has 4 card slots, three simple pockets and one with a zipper.
Portfel jest jak zwykle dość spory, ma 4 kieszonki na kart, trzy zwykły kieszonki i jedną na suwak.
 I think it's the first dark wallet I have ever made! :O What do you think about it?
To chyba pierwszy portfel który zrobiłam w tak ciemnych kolorach! :O Co o nim myślicie?

 The second wallet is a bit more bright. I used one of my favourite fabrics which I didn't want to use for a long time because I had just a fat quarter of it.. finally I decided to make something using it! I hope it was a good decision :P
Drugi portfel jest torchę jaśniejszy. Wykorzystałam jedną z moich ulubionych tkanin.. nie chciałam jej długo używać bo po prostu było mi żal.. ale w końcu odważyłam się ją pociąć! Mam nadzieję, że dobrze zrobiłam :P
 This wallet also has vintage fabrics inside. Four card slots, 3 simple pockets and one big with a zipper. Everything the same as in the previous wallets.
To portfelisko też ma wintażowe wnętrze. Cztery kieszonki na karty, 3 na pierdoły i jedną dużą na drobniaki. Tak jak we wcześniejszych portfelach :)
 I hope these wallets will find new homes soon, they are just perfect for people who love wood!
Mam nadzieję, że te dwie sztuki już niedługo znajdą nowy dom. Są idealne dla ludzi, którzy uwielbiają drewno!
 If you are interested in a wallet like this, just contact me by e-mail - don't forget that I love all kinds of swaps! :D
Jeśli jesteście zainteresowani, po prostu skontaktujcie się e-mailowo - uwielbiam różnego rodzaju wymianki blogowe! :D
If you want to make a similar wallet, just click >> HERE << for a very easy tutorial!
Jeśli chcecie zrobić podobny portfel, to wystarczy kliknąć >> TUTAJ << po mega łatwy tutorial!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And here a little sneak peek of a small project I was working on at the end of 2014!
A tutaj zajawka małego projekciku z samej końcówki 2014r.!

Have a nice day everyone,
Miłego dnia kochani,
marysza

13 comments:

  1. świetne, a ja właśnie portfel kupiłam...trochę załuję :P
    zapraszam też do siebie, w sprawie wymianki też hihih...jak coś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak znajdę troszkę czasu to wpadnę i obejrzę bloga :D dzięki!

      Delete
  2. Drugi cudny! Szkoda, że nie mam nic na wymiankę ciekawego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wymianki przyjmuję też książki jakby co :D

      Delete
    2. Książki to ja ostatnio mam tylko na czytniku ;)

      Delete
    3. Szkoda :( Ja też mam czytnik, ale dalej kupuję papierowe książki :)

      Delete
    4. Ja się staram powstrzymywać, bo najzwyczajniej w świecie brakuje mi miejsca w mieszkaniu :)

      Delete
  3. Both wallets look lovely! I think it was a good decision to use that little bit of your favourite fabric. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kata! Your comments always brighten my day <3

      Delete
  4. Maryszooo kochana, co miałaś na myśli piszac "wymianka" ? ;D Zainteresowałoby Cię coś ode mnie? Pozdrawiam serdcznie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skontaktuj się ze mną e-mailowo to pogadamy :D

      Delete
  5. to jeszcze tu napiszę, że portfele są obłędne :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...